FAQ | Meest gestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

In onze webshop kan je producten in je virtuele winkelmandje plaatsen. Nadat je alles in dit winkelmandje hebt geplaatst kan je de vervolgstappen volgen (gegevens invullen en de betaling verrichten). Je ontvangt een bevestigingsmail in je mailbox. Tip: Niks ontvangen? Check je spam!

Kan ik mijn bestelling later annuleren of wijzigen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst en betaald gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om je bestelling in orde te maken. Indien je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, verzoeken wij je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. We kijken dan samen naar de mogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Losse bestellingen geplaatst op deze website kunnen niet worden afgehaald bij ons magazijn. Doet u een grotere bestelling (per e-mail of telefonisch), dan kunnen we een afspraak maken om af te halen.

Kan ik mijn bestelling (gedeeltelijk) retourneren?
Ja, dit kan! Wij hanteren een retourperiode van 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. Binnen deze 14 dagen mag je je bestelling (gedeeltelijk) zonder opgave van redenen retour sturen.

Heb je een artikel ontvangen wat beschadigd is tijdens het transport? Neem dan contact met ons op zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Hoe werkt de verzending?
Voor alle bestellingen hanteren wij dezelfde, lage verzendkosten (€2,95), ongeacht de grootte van je bestelling. Bestellingen boven de €30,00 worden gratis verstuurd. Meer informatie staat op de pagina 'Verzenden en retour'.